Kodėl man nepatinka Google?

logo

Anksčiau google buvo nuostabi paieškos sistema. Paieška ir daugiau nieko. Ji tuo ir buvo nuostabi, kad nebuvo niekuo užkrauta, nerodė nereikalingos informacijos ir tieisog atliko savo, kaip paieškos sistemos, darbą. Bet laikai pasikeitė, google sukūrė daugybę įrankių. Tai, žinoma, irgi buvo gerai. Tačiau google pradėjo “tobulint” savo paprastus įrankius ir jie tapo apkrauti nereikalingom funkcijom, kurių panaudojimo kartais nebegalima suprasti.

Google paieška

google_search

  • Aš visiškai nesinaudoju tuo promote ir remove įrankiu. Tai kodėl kaskart google jį man grūda?
  • “Show stock quote for GOOG” linkas irgi sunkiai suprantamas. Aš rušiuos ten investuot ar ką? Jei ir ruoščiausi, tai nemanau, kad naudočiau būtent šį įrankį.
  • Similar pages – nereikalingas man įrankis.
  • Cached – dar vienas užgrūdimas, kuris geirau būtų kaip atskiras įrankis kur paslėptas.
  • Failo dydis (šiuo atveju tie 7k). Kam man, paprastam vartotojui, gali rūpėt ieškomo puslapio dydis?

Paveikslėlių paieška

  • Jeigu aš jau ieškau paveiksliuko, tai paspaudus ant jo thumbnail man prašyčiau ir atvert paveiksliuką, o ne kažkokį puslapį kuriame jis rastas ir dar vieną, tą patį thumbnail.

Youtube

  • Labai nervino ir trukdė žiūrėt ta kvaila paieška išlendanti video viršui. Bet regis ją pagaliau nuimė.
  • Paieškoje, net ir pasirinkus, kad rodytų tik videos, kažkodėl vistiek pirmame puslapyje man pastoviai grūda įvairius channels.

Reader

  • Readeris ir notes kažkaip man biški nedera. Na gal ir dera, bet galėtų ir nerodyt jo nenaudojanties asmenims.
  • Public ir Private funkcija irgi kažkokai neiški. Kodėl kievkienas public tagas turi po atskirą kilometrinį linką? Tai kaip man juos visus į vieną sudėt ir rodyt visus savo public įrašus, o ne atskirus tagus?

Gmail

https://heroix.files.wordpress.com/2009/01/gmail.jpg

  • Kam tie pakvietimai? Užsiregistruoti juk galima ir be jų.
  • Pokalbiai – juos išvis naudoja kasnors?
Reklama

  1. #1 by osam on 2009/02/01 - 19:31

    Pokalbiai geras daiktas, kai neturi skype šalia ar šiaip per kokį kontrolinį pasiklausti ko tyliai 😀

  2. #2 by apocalipso on 2009/02/01 - 21:26

    Nežinau su kuo tu Browsini bet man tai rodo gan švariai su FF: http://img123.imageshack.us/my.php?image=googlect7.jpg

    Del Gmail:
    Gmail pokalbiai sakyciau yra pranasesni uz skypo
    1. Pokalbiu istorija saugoma gmaile, del to nepriklausomai is kur jungiesi gali paziureti (jei pamirsai) ka draugas ka sake (o kartais reikia)
    2. Jei draugai nera prisijunge tu gali nusiusti jiems vistiek zinute (jie gaus email pavidalu).
    Beje Gmail pokalbiais/Gtalk’u naudojuosi daugiau nei skypu:)
    Pakvietimai tai grazi/mandagi forma 🙂 tarsi šablonas pakviesti drauga užsiregistruoti gmail’e (man asmeniskai ji netrukdo)

    del Youtube
    Nezinau kaip tu ten susikonfiginai ta Youtuba bet man nerodo jokiu kanalu o tik video: “Recommended for You”, “Promoted Videos” ir “Rising Videos” gan patogu gan švaru nėra kur prikibti:)

    del “Paveikslėlių paieška”
    Manau taip yra del teisines politikos ir copyright sistemos beje Yahoo ir Live search elgiasi taip pat, tad nemanau kad čia teisinga užsipulti googla;)

    Apibendrinus galiu pasakyti kad “varai dieva i medi” 😀
    Anyway taves niekas nevercia naudotis Googlo produktais 😉

  3. #3 by tadas on 2009/02/01 - 21:34

    pokalbiai gmaile yar super funkcija, labai patogi, jei esi ne prie savo pc tai nieko nereikia instaliuotis ar panasiai. jau seniai skype pakeiciau i gtalka ir visiskai nesiskundziu, dauguma mano pazystamu turi gmail pasta, o kas neturi tai ju beda 😀 ir as labai tikiuosi, kad neuzilgo galesiu isinstaliuoti skype ir naudoti vien tik gtalk. Beje jei nepatinka gmaile chatas, tai puslapio apacioje yra mygtukas kuris isjungs ji gmaile

  4. #4 by heroix on 2009/02/01 - 21:41

    Štai pavyko ,kad firefox rodytų lietuvišką google, tai dabar kiek švariau, kaip ir pas tave. Bet visviena tos kopijos ir panašųs puslapiai man nereikalingi.
    Gtalku nesinaudoju, tai dėl to man ir nepatinka, tie pokalbiai gmaile meniu juostoje.
    O youtube tai taip, pagrindiniame puslapyje ir rodo tuos recommended – tai yra gerai. Tačiau kai pradedi ko ieškot rodo ne tik video, bet ir channels, ir playlists.

    Man Google pradeda nepatikt savo užkrautumu, tačiau geresnių alternatyvų nelabai rasta. Ir aš rašiau tik apie tai kodėl man google nepatinka, tačiau gerosios savybės pranoksta minusus. Taigi atsiakyt google nesiruošiu.

  5. #5 by heroix on 2009/02/01 - 21:43

    O, dėkui, Tadai. Galvojau jis neišjungiamas 🙂
    edit: aaa.. .tačiau jį visitek meniu juostoje rodo 😦

  6. #6 by u- on 2009/02/01 - 22:46

    Na google.lt dar palyginus neapkrauta, kaip google.com

    Jei naudoji vieną PC, o pagr. naršyklė FF, tai gali naudot greasy monkey priedą. Gali susidiegt scriptų, kurie pakeistų google atvaizdavimą, naršyklė nerodytų ko nereik. Čia galima rast jau gatavų scriptų ( http://userscripts.org/scripts/search?q=google ), aišku rast konkrečiai ko nori kaži ar pavyks, na bet galima bandyt ir pačiam tuo kodus pasitobulinti (nors jei nėra tekę čiupinėt html kodo, tai turbūt nepavyks 😀 ).

  7. #7 by chicknduck on 2009/02/01 - 23:11

    Man tai gtalkas kaip tik patinka – naudojuos juo tik su keliais žmonėm ir tai tik per pidginą, bet būna atvejų, kai tenka pasinaudot ar ne savo kompu, kuriame nėr jokių skaipų, ar ir kitokių situacijų – įjungi, greit greit pakalbi ir išjungi. O kai nenaudoji, tai paslepi ten, ir tiek, suskleidi.

    Dėl to apkrautumo tai reikia pritart, mane labiau neramina ne tai, kad kišama nereikalinga info (similar pages gyvenime neteko naudotis), o tai, kad googlas perima visas įmanomas tarnybas ir viską apie visus žino ir nori žinoti dar daugiau.

  8. #8 by Chemiker on 2009/02/02 - 11:40

    Taigi gmaile galima nuo tų pokalbių atsijungti, ir tada nėra problemos, ne?

  9. #9 by benamis on 2009/02/02 - 12:02

    Man patinka gtalk, patogiau nei skype ar alternatyvos.
    Apskritai naudoju atskirą programą Gtalk, ten rodo, kai tik ateina naujas laiškas. Labai patogu.

  10. #10 by aurimask on 2009/02/02 - 19:40

    Nu jo, google tikrai pradzioje visada ismeta savo s… zemiau jau kazkas konkreciau.
    Google buvo kazkada buvo ivertintas uz savo paprastuma. Naujokams atrandant google bus per sudetingas ateityje.
    As ir dabar tikriausiai naudoju tik 1proc. google galimybiu…

  1. Blogorama #511 : nežinau.lt

Parašykite komentarą

